barlassmoom Wonderland bazıları geçiyormuş :) benimde bebeğimin göz kapağında var :) minicik çok tatlı dönem dönem kızarıyor büyüyor bazende küçücük kalıyor
Song Wonderland Allah sağlıkla büyümesini nasip etsin.🌷aynı lelkelrden bizde de wardı doktor da buyudukce gececegını söylemişti birkac ay ıcınde gecti bile🤭
denos_63 Wonderland sivilce kadar bişeydi tam kirpiğinin dibinde. şişlik yoktu yani o boylarda koyu kırmızıydı etrafı damarlıydı hattano gözü diğer gözünden daha ufak gözle görülür bi şekilde
ddm-tekin Wonderland kırmızı bir lekeydi göz kapağının üstündeki baya kırmızıydı hem de bir de boynunda ve alnında vardı. En çabuk göz kapağındaki geçti boynundakiler azaldı ama alnındaki hala azalsa da duruyor 🌸