Oğlum 44 aylık 98 cm 15 kilo. Gelişim geriliği olabileceğinden endişe ettim. Sizin bu konudaki fikriniz ve çocuklarınızdan örnekler verebilirseniz endokrınolojiye gitmeden biraz olsun fikir edinebileceğim. Persentil tablosunda alt sınırda çıkıyor baktım ama yine burdaki görüşleri de merak ettim.