Betul-08 Omur35 bebeğim 6 ay kullandı hiç sıkıntısı yok yarı fiyatına satıyorum almak isterseniz fotoğraf atabilirim
Asil1602 Omur35 4 moms kullanıyordum bence tek ve en güzel ürün o işim bitti satışa koydum letgo ama kopamıyorum hayat kurtarıcı telefondan ayarlanıyor yerimden kalkmadan açıyordum
Omur35 Fulyaaa1 evet bende dolap uygulamasından baby plusun buldm bej rengı olan standart modelden alacagım sanırım bebegım sallanmayı cok sevıyor en azından gunluk işlerımı görurum
Betul-08 Omur35 1300 TL tabiki istediğinizi alın ben seçenek olması için attım canım internet fiyatı 2700
Deletedmom_875 Wind otomatik salıncak kullanıyoruz. Şubat ayında e bebekte her gün bir üründe indirim varken almıştık 1000 tlye. Su an 2500 tl
HaLe31 Omur35 kullandık biz bende hem mamaroo hem de babyplus vardı, ikisi de çok iyiydi, olmasalardı napardım bilmiyorum bebem hiç uyumuyordu çünkü 😢