FKHA benim bebeğim de 1 aylık emzirdikten veya besledikten sonra gazını muhakkak alın 5 10 dk sıvazlayın ve pat patlayın ben memede uyudugu ıcın az yapıyordum cıkartmıyor uyanıcak dıye yatırıyordum ama sımdı en azından yapıyorum kendı de cıkarıyor ayrıca uyurken kasma ıkınma sesı cok yapıyormve uyanıyor cok dokunmuyorum ağlayacak gıbi oldugunda karın masajı yapıyorum veya sıvazlıyorum karnını hemen koşmuyorum yanına