Merhabalar bebeğim 8 buçuk aylık kitap okumak istiyorum biliyorum ki doğduğun itibaren çok iyi o zaman da okuyordum ama şuan okumaya başladığım anca elimden alıp ağzına Sokuyor yırtmaya çalışıyor yA da yerinde de durmuyor zaten siz okuyor musunuz ne zaman başladınız nasıl okudunuz tecrübeleriniz neler ?