Kızlar bugün kalça ultrasonu çekildi. Biri 41 diğeri 44 cm çıktı. Doktorumuz çift bez kullanımına geçin 1 ay sonra tekrardan bakalım dedi. Ben ya düzelmezse diye korkuyorum. Böyle bir şey başına gelip bu yöntemle düzelen oldu mu? Neler yaptınız? Morale ihtiyacım var.