Canım bende aynı durumdayım herkes maşallah diyor ama gerçekten bende korkuyorum sürekli öksürüyor çünkü önden sağsamda sütün başı da sonuda aynı😔 tazyik bitmiyor ve sütüm hızlı akıyor arkaya doğru yaslanıp makas yaptım hep 2ay 8günlüğüz çözüm olmadı🙄 bugün blok emzirme deniyorum 4 saat hep aynı göğsü emziriyorum sonra diğer göğsü 4saat 3gün uygulayacağım umarım etki eder🙏🏻 Allah bütün annelere bebişinin ihtiyacı kadar süt versin İnşallah🙏🏻🧿 memeler terbiye oluyormuş bi kaç ay sonra bende sabırla bekliyorum.. bunaldım gerçekten