Veraaaa canım benim kızda da vajinal pişik yok da kayganlık yapışmayı azaltmak ya da geciktirmek için sürüyorum. Hametan da kullandım ama doktor açtıktan sonra. Mesela açıyor eliyle, 3 ay sonra yine oluyor ama çok yapışma olmadığından hemen daha kolay açıyor. Bünye hayatım. Bir çok bebekte vardır emin ol. Belki bizlerde de vardı ama her doktor genel rutin muayenede oraya bakmayı es geçtiklerinden bilinmiyor. Yani rahat ol, ilerde kesin geçecek. Suyla yıka kremle, senin doktor eliyle açamıyor mu? Hani iyice yapışmasın yukarı çiş deliğine kadar kapanan var. Bu defa idrar yolları enfeksiyonuna neden oluyor