isilay83 emzirmek çok önemli ama yeterli değil hem sütün az oluyor hemde bebek iyi cekemiyor yeteri kadar süt icemiyor. O yüzden ben ilk emzirdim sonra da enjektorle 15cc 20 CC kadar mama verdim. Her emzirmeden sonra. Çocuk sarılığı kakayla attığı için mama önemli bı durum ne kadar iyi beslenirse o kadar çok kaka yapiyor. Bn ilk kizimda sadece emzirdim sarılık değeri yükseldiği için hastanede bir gün kaldık. Ama ikincide hem meme hem mama verdim enjektorle rahat bı sekilde atlattik inş tez zamnda sizde atlatirsiniz.