ndemir1006 nezaketiniz için bende teşekkür ederim. Ben sizin kadar olmasa da uyku düzeni kurmayı denedim. Ama 4.ayda uyku gerilemesi yaşadığı için biraz düzen kaydı. Önceden akşam 7’de uyurdu kızım sonra uyumak istemedi. Bende zorlamadım. Bazen uykusu zorluyo onu yatağına bıraktığımda hemen uyuyo ardından on dakika sonra çığlıkla uyanıyodu. O yüzden 4. ay atağından sonra tavsiye ediliyor diye düşünüyorum. Tabi her bebek çok farklı kimi seste uyur, kimi çıt çıksa uyanır. Benim kızım sessizlikte uyuyo. Evde parmak uçlarında yürüyorum inanın. Misafir geldiğinde mutlaka sessiz olun diyorum. Kimileri yanlış anlıyo ama umurumda değil vallahi. Kızımın keyfi, rahatı, uykusu herşeyden önde. Gezip tozmuyorum dışarıda uyumadığı için.