Kızlar 9 aylik bebegim var ve 4 aylik hamileyim. Herkes ayy çok yazık oldu büyük bebege papucu dama atılacak, ayy çok küçük keşke biraz daha bekleseydiniz, ayy çok zorlanacksn, ayy özgürlüğün kısıtlanacak vs vs artık bunları duymaktan bunaldım bende herseyin farkındayım birileri birsey diyince bu durum değişmiyor. Moralim çok bozuluyor, psikolojikmen zaten çöküğüm iyice yerler bir oluyorum