Rabia06_ bildigim kadariyla kabarik olmasi cikmasini gerektirmiyor. Benim bebegimin de ust damagi cok kabarikti baya baya disler gorunuyordu ama once alttakiler cikti. Belki sizin de oyle olabilir. Yine de bebekten bebege degisir belki once arka disleri cikmak istemistir 🥰