Meliimom Kızlar bebeğim 2 yaşında,benim dışımda babası dayısı vs onlarla gayet iyi anlaşıyor bana gelince hep sinirli sarılıp öpmemi istemiyor,sabah uyanınca ilk babasını soruyor o evde yoksa ağlamaya başlıyor beni görmekten mutlu olmuyor,bende çok üzülmeye başladım neden böyle olabilir ?
Meliimom Yapmaması gereken şeyleri engelliyorum,hayır kelimelisinide kullanırım,yemek az yediğindede bi şekilde ısrarcı olurum yediririm,uykuya ağlayarak gider yine ben uyutuyorum doğal olarak,bu sebeplerden dolayı mı acaba?