Merhabalar, 11.5 aylık bebeğim var. Hafta sonunu 39.5 derece ateşle geçirdikten sonra 2 diş cıkardığını fark ettim. Ve son 2-3 gündür toplam 4 saat gündüz uykusu, 10-12 saat gece uykusu yapıyor. Bugünkü 2. gündüz uykusuna 2.5 saat sonra geçmek istedi.Sürekli mızmızlanma ve kucak isteme halinde uyanık olduğu vakitler ama bu kadar çok uyuması da beni bi tedirgin etti normal midir acaba ? Normalde diş, hastalık döneminde uykusuzluk oluyor ama biz de tam tersi oldu. Uyuduğuna sevinmelisin diyebilirisniz ama ayına göre son 4-5 gündür cok uyuması da kafamda soru işareti yaratıyor.