Anneyimbennnn Kızlar bebeğim 7 ay 2 günlük doktor aşı takvimini 7,9 ve 1 yaş sonra diye yaptı ama eşim daha maaş almadı haftaya alacak 1 hafta geçikse sorun olur mu aşı da