Bakalımız apartmanın karşında. Yoldan geçecek ve tam karşıda değil biraz yürüyecek. Gönderilir mi sizce. Ben gönderme taraftarı değilim ama komşumuzun kızı hep gidiyormuş. Bana sende gönder diyip duruyor. Özgüvenli oluyor çocuk diyor. Sizcede erken değil mi?