Elifimm077 Bebeğim 9 aylık gözden kayboldoğum an ağlamaya başlıyor, bir iş yaparken bacaklarımdan tutunup kucağıma gelmeye çalışıyor.anlayacaginiz artık tuvalete bile gidemiyorum bu bir süreç mi sizin nasıl?
Muges4 Elifimm077 bir süre sonra düzeliyor daha 3 gün öncesine kadar bizde de durumlar aynıydı şuan ayrı odalarda bulunabiliyoruz:)
Buse-94 Elifimm077 evet zor bi dönemdi bizde yaşadıl aynı şeyleri birebir aynısı yani hep yanında olmamı istiyodu bişey yapmasam bile bazen yerde yanında oturuyodum ama benle ilgilenmiyodu mesela napcak acaba diye bekliyodum oyuncaklarıyla oynuyodu kaç kere ona çaktırmadan kalkmaya çalıştım daha popomu yerden kaldırınca hemen farkedip mısmızlanıyodu şimdi yavaş yavaş düzeldi ama bu defada odadan ayrılınca 1 dakika içinde muhakkak deli gibi beni arar üzgün bi ses çıkarıyo o şekilde arkamdan geliyo yine zorlanıyorum ama 2 ay kadar oldu ilk böyle yapalı o zamanlar aşırı aşırı zorlanıyodum şimdi o kadar değil allahtan. 1 yaşında bu arada 8 yada 9 aylıkken falan başlamıştı oğlumda öyle yapmaya
birpofidikannesi 6 ay 12 günlük 2 haftadır bizde öyleyiz aynı odada yerde yatarken eline oyuncak veriyorum namaza duruyorum yine ağlıyor ne yapacağımı bilmiyorum takriben ne kadar sürüyor bu durum