Kızımın boğazları kızarmış hatta baya beyazlaşmış doktora götürdük antibiyotik verdı 2 gün oldu kullanıyoruz ama ağzına gram lokma almıyor 2 gündür resmen aç 😪 su içiyor sadece . Ara sıra kandırabılırsem bırıkı kasık corba ıcırıyorum. Ve uyumak istiyor sürekli ayağımda yatmak ıstıyor sallanmak ıstıyor. Normalde hıc böyle değildi. 4-5 gündğr yatak yüzü görmedim ayaklarımda yatıyor oturur pozısyonda koltukta uyuyorum. Bu durumu yaşayan anneler var mı bana önerinşz nedir ? Acaba baska doktora mı götürmeliyim ?