Bir_anneee Merhaba arkadaşlar 3 gündür sütüm çok az biraz hastaydım sağıp okula gidecek kadar bile çıkmıyor maalesef eczanede bulabileceğim süt arttırıcı bir takviye var mı
Elisa34 Bir_anneee beslak diye Bi damla burda biri yazmıştı süt arttırıcı diye Bi arastırın isterseniz
Buse-94 Bir_anneee ben sütüm azalıyor sanıp doktora yazmıştım nasıl artar diye humana stell tea ve bestlak damla önermişti. Bestlak günde 3 kez suya 20 damla damlatıp humanayıda günde 3 kez 1 bardak iç demişti
joyfulmom Dilruba demirezer’in mom stok çayı kesinlikle süt arttırıyor mayya tableti de var ama onu denemedim çayını içiyorum