Benim de oğlum 4 ay 4 günlük neredeyse 1 haftadır emerken çok huzursuz emiyor 5’er dakika emdikten sonra başlıyor ağlamaya, eninde sonunda yine emiyor ama uğraştırıyor, halbuki çok emen bir bebekti umarım atak yüzünden böyledir ve geçicidir çünkü ben de en azından birkaç ay daha devam etsin istiyorum. Reflüsü olduğu için arada mama veriyorum mecburen midesi için reflü maması koyu kıvamlı olduğu için biberonla az geliyor Allah’tan, işte çevremdekiler başlıcaklar mama verdin de böyle oldu niye verdin, ben verme dedim memeyi bırakır falan filan lafları duymamak için bile bıraksın istemiyorum iyice stres olucam umarım bir an önce geçer bu durum 😢