Merhabalar oğlum 5 buçuk aylık bu günlerde çok kötü öksürüyor sanki kış ayındayız gibi doktora götürdük ciğerler temiz dedi boğazı biraz enfeksiyon olmuş dedi buhar antibiyotik verdi kullanıyorum ama bi türlü geçmiyor öksürüğü yavrum çok zorlanıyor öksürük tutunca öneriniz varmı geçirebilecek yada neden geçmez bu öksürük. Balgamı var çıkaramıyor