0tulayt0 ben gitmeden ilaç vermedim hemen ilaca sarılmayı ilaç kullanmayı seven biri değilim bende aşırı korkuyordum aşılardan şuan bebeğim sadece uyuyor 2 saatte bir acıktığı için uyanıyor emiyor tekrar uyuyor ateş ve huzursuzluk yapmadı şuan yarım saatte bir ateşini ölçüyorum