Kalpsizim33 Kızlar sayın Başkan açıkladı!Başvuru yarın başlıyor peki kuraya hak kazandığımız taktirde Allah izin verirse peşinatlar ne zaman ödeniyor?Tokiden ev alan yada çevresinde almış olanlar bankaya peşinat ne zaman istendi
Esraburkay Kalpsizim33 kayınpederim ankaradan almıştı ev çıktı peşinatı yatırdı evler başladı taksit ödedi tek sıkıntı yanı 6 ayda bir zam gelme sorunu var ödemeye bunu genelde insanlar bilmiyor aklınızda olsun ona göre hesp yapın bizde bundan korkuyoruz eşimin ailesi destek çıkarsa başvurucaz inşallah
Kalpsizim33 Esraburkay temel atılacak yılbaşında inşallah ondan sonra kat kurası ne zaman belli olur acaba
Eslemsura @Kalpsizim33 zam falan gelmiyor ya ilk defa duydum . Evet çevremde halam amcamalr falan var 2 yıl sonra baslyır ödemeler genelde onların oyleydi yani bunu bilmiyorum
Deletedmom_123 Eslemsura nasıl zam gelmiyor son 2 yıldır o kadar yüksek zam geldi ki ödedikleri hiçe sayıldı annemler 1 sene borç yatırdı sonra gelen zamla yine aynı borç elinde kalınca peşin yatırdılar
Yigitmiray38 Eslemsura enflasyon oranına göre zam geliyor. Annemgil de toki den aldi emekliler için yapılan tokiydi hatta. Kura sonucu çıkınca peşinat istiyorlar evin içine oturunca da taksit ödemeye başlanıyor
Kalpsizim33 Saafie kat kurası sonrası ödemeler alınıyor diye biliyorum fakat temel atma ile kat kurası arasında ne kadar ay/yıl olur acaba