Alpismom 3. Ayda yaptırdım bir sıkıntısı olmamıştı ama son bir aydır sol gözünde kayma fark ettim ara ara oluyor. Bebeğim 6.5 aylık bu arada. Geçen hafta götürdüm yine 9. Aya kadar takip 9. Ayda tekrar kontrol dedi. Bence siz yine de yaptırın ne kaybedersiniz ki.