Mmelekoz benim bebeğim çok seviyordu ayaklarının üzerinde durmayı ve çok da dik basıyordu ben gün içerisinde tutuyordum hatta adımlattırırdım bi sorun olmadı şuan 6 aylık şimdi dönüp oturabildiği için eskisi kadar ayakta durmak istemiyor ama yine de bazen adımlattırıyorum çok az tabi 3-5 adım
Ayakta tutsanız bile ellerinden değil koltukaltlarından tutun