Bugün kızımı kardiyolojiye götürücez. Kapanmayan asd si var şu an 3 yaşında artık zamanı geldi dedi doktor anjio için bir önceki muayenede ama bir ihtimal küçülmüş olursa belki kendiliğinden kapanma şansı artar, anjioya gerek kalmaz.. Lütfen kızım için dua eder misiniz? İsmi Nil..