Semrakrbck Bebeğimin kafa kısmında ateşi var diş çıkarıyor mu diye bilmiyorum ama bir iki aydir böyle doktora da götürdük bişey yok bu durum yaşayan var mı
eylulannesii Semrakrbck benim kızım 1 yaşına girecek hala daha öyle kafası sürekli sıcak hareket edince daha da ısınıyor ama doğduğundan beri böyle bi hastalığı falan da yok
kayraninannesiiii Canım bizde 19 günlüğüz . İki gündür kafası sıcak geliyor bana. Vücudu iyi gibi. Ölçtüm en fazla 37.2 felan çıkıyor.. ikinirken felan kızardıgi için mi çıkıyor diye düşünüyorum
Semrakrbck kayraninannesiiii valla bende bilmiyordum ki havalar çok sıcak değil burda ama o da etkili oluyor bizimkisinde yoktu diş döneminde başladı
kayraninannesiiii Semrakrbck canım valla dakika başı ateş ölçer oldum 2 gün sonra kontrolümüz var doktora soracağım kafası bı tik daha sıcak oluyor 37.3 çıkıyor hep. İnşallah normaldir. Mesajları okudum bı kaç kişi normal demiş ama işte ana yüreği 🥺