Hanımlar ilk çocuğum bir bilgim yok emzirdiğiniz zaman gazı nasıl alıyorsunuz ? Her emziğinde gazı alıyor musunuz ? Benim ki emerken uyuya kalıyor gazını almaya çalışıyorum uyanıyor mu e öyle bırakırsam uykusunda sürekli ıkınıyor kızarıyor hemen de uyanıyor ne yapmam lazım