Zhnce
Zhnce Siz 6 ayda bir memur zammına endeksli anlaşma yapmadınız
Nerden biliyorsunuz,alırken yanımızda miydiniz yada bizim sözleşmeyi sizde okudunuz mu? Bilip bilmeden böyle yargılara varmayiniz. Madem alma imkanınız var TOKİ dışında başka bi sisteme başvurun ,Eminevim birevim gibi bir sürü sistem var..
Tam da dediğiniz gibi bizim tokiler de 6ayda bir memur zammına endeksli.. kanıt isterseniz bı Ocak bir de temmuz taksit dekontunu atayım