NehirPerisi Kızlar kucağımdan inmiyor, gece ağlayıp çok sık uyanıyor. Kucağında uyut beni diye çığlık çığlığa. Nefes alabiliyorum bir tek. 8 ay atağı bı donemde mi baslar
Mslakn NehirPerisi benımde tam ozmanda basladı 7 ay 25 gunluguz devam süreklı aglama gece uyanma atakmı dısmı bende bılemedm
NehirPerisi Mslakn oww ne zaman biter ben bitmeden biter mi😂 4.ay zaten beni süründürdü, bunun da maşallahı var yani. 14 gün sürüyor diyorlar ama napicaz ya😱😱😢😢😁
NehirPerisi Mslakn alttaki iki tane çıktı.gecennhafta hastalandı, üstler cikiyo sandım oysaki 6. Hastalikmis.bir de üstüne atak geldi 😭 gece uykusu nedir bilmiyorum, yorgunluktan bittim. Sizinki nasil
Mslakn NehirPerisi bızde dıs yok alt yan tarafında 2 tane cok sısmıs gece uyku yok sureklı ağlamak 🙁 ıstnnuldamsnz ılk çocukmu sızın
NehirPerisi Mslakn ilk çocuk bende de. Ankara’dayum valla çok zormuş ya bugün mesela artık vucudum iflas etti hastalandım😔
Mslakn NehirPerisi benım 2. Canm bu ılkım kızdı bu cok fena vala kızım cok usluydu her konuda dun gece 2 kere kalktı sadece bıarda masallah cok ıyı uyuudk
NehirPerisi Mslakn malesef ben emzige alistirdim. Ama uyku dışında vermiyorum. Şimdi uyku eğitimine baslicam hafta sonuna doğru. Bakalım orda biraktirmaya calisicam belki uykuları düzene girer.