Nihan06 Anneler merhaba, bebeğim 1 haftalık. Siz ilk ne zaman dışarı çıktınız acaba? Lohusalıkta mental sağlığın da çok önemli olduğuna inananlardanım, kalabalık ortam değil de bi yarım saat çay içme gibi hava almaya çıkılabilir mi sizce?
Omom Nihan06 kış olduğu için ben bebekle çıkamadım ama bırakacak biri varsa en azından on on beş dk yürüyüş yapıp gelin tabi Ki iyi gelir size. Bebekle çıkmak için de en az bir aylık olmasını beklerdim herhalde
tugceizgi Nihan06 çıkılır tabiii. Ben çıkamadım gezmek için çünkü araba almamıştık daha. 47. Günde anca çıkabildim. Diğer türlü sağlık ocağına vs götürüyordum geze geze.
Melis1506 Tabi ki çıkabilirsin sana da çok iyi gelir. Kıyafetini iyi ayarla istediğin yere gidebilirsin kapatmayın kendinizi evlere
Bahar3428 Ben çocuğumu bebek arabasına koyar 20 dk yürüyüş yapardım çokta iyi gelirdi hava almak. Sizde öyle yapın eminim bebeginizede iyi gelecektir hava almak
Kubra_tugrul_menesa 🤣🤣🤣 Kız cık birşey olmuyor bebemi doğurdum 1 haftalık sağlık ocapına kontrole götürdüm ordan direk avm ye kahve içmeeye sonra da evvde durmadım misafirliğe gittim sahile gittim zaten 1 ay sonra havalar iyicr soğuk olacak hiç cıkamıcam havalar az iyiken cıkalım bari sakın millete kulak asma 40lı bebe ile dışarı cıkılmaz diyenleri ttakma artık heryerdr bebek emzirme odaları var acıkınca doyurursunda rahat rahat lohusa kafasından çık kafanı dağıt tatlım
Nihan06 Kubra_tugrul_menesa ya çok doğru havalar soğuyacak akşamlar serinledi bile, 40ı takmıyorum beklersem çatlarım da ben de çıkacam yani bugün yarın 😃