Kızlar 27 gunluk anneyım bebegımı emzirerek besliyorum ilk uc gun sarılık var diye mama verdim tek. Bebegın 15-20 gogsumde durur gogsumden cekılınce bennsıkarım halen sütün de gelir. Ama gunluk hayatta oyle gogus pedi kullanmıyorum oyle akmıyor ve goguslerım hep yumuşak böyle diyede millet sütün az diyor acaba az mı ya cocuga vermeden gogsumu ıkı kere sıkarım oylensut gelır