Merhaba🌸 Oğlum 18+3 oldu. Ama bağımsız yürümüyor.
Bütün evi tutunarak yürüyor. Kaydırağı var basamaklarını çıkıp gayet muntazam kayıyor. Yumuşak zeminlerde(yatak,koltuk) gibi yerlerde desteksiz ayakta duruyor. 2 gün evvel çok istediği bişeye giderken adım da attı aslında. Ama istemiyor yürümek. Kendi takipli doktorumuz da var. Kendisi muayne etti ve herhangi bir problemi olmadığını sadece biraz daha zamana ihtiyacı olduğunu söyledi. Sizce ne yapmalıyım? Gerçekten biraz daha zaman mı gerekli?