Beybiberen 5:bitti 6 ya yeni girdik 2 numaraya ne zaman geçmeliyim? Kutunun üzerinde 6.ayın üzeri diyor
Tontisimm 6.ayını bitirdiğinde geçmiştim sonuçta 6.ayına girince doldurmuş olmuyor biten ay hesaplanıyor