Happycat Sevgili anneler. Bebeğim 17 günlük. Anne sütü ve mama birlikte gidiyoruz. Gaz sancılarımız başladı. Şu an aptamil kullanıyoruz ama gaz yapmayan mama öneriniz var mı? Öyle bir mama var mı bilmiyorum tabi ama.
[silindi] Happycat aptamil kullandık ilk 15 gün kabız ve gaz oldu hipp bize çok iyi geldi deneyerek anlarsın tabi ama bi dene derim
Mira-mommy Friso gold mama bize çok iyi geldi, ebebekte satılıyor ben Hepsiburada internet sitesi üzerinden de satın alıyorum o kadar mama denedim en son bu mama ile sorunlarımız çözüldü 🙏
Selin589 Biz hipp , Aptamil ,Aptamil comfortmil denedik bebegim hiç birini beğenmedi. Bebelac gold kullaniyoruz sikistigimiz zaman o sorun yaratmadi memnunuz baya . 2 aydır