Marianne Semrakrbck evet takip etmek lazım, biraz videolar izleyin. ama TL üzerinden hiç birikim yapmayın, enflasyon eritir, bireysel emeklilik de uzun vadede hiçbir şey kazandırmaz. şimdiki 200 TL bir kazak alabiliyorsanız, 18 sene sonra simit alırsınız.
Elisasmommy Semrakrbck Şöyle anlatayım. Benim kendi bireysel emekliliğim vardı. Biz eşimle boşanıyoruz. İlerde eşimin, kızım adına biriken parada hak talep etmemesi için kendi bireysel emeklilik hesabımda kızım adına ek hesap açtırdım kızımı lehtar olarak atattım. Yani bana herhangi bir şey olması durumumda o hesaptaki parayı sadece kızım alabilecek. Ben açtırdığımda alt limit 225 TLydi sanırım ben 250 TL ile başladım. Her ay 250 TL yatırıyorum haricinde hediye, harçlık va veren olursa onları da yatırıyorum. Kızım 6.5 aylık ben hesap açtıralı 3-4 ay oldu.
Semrakrbck Elisasmommy anladım canım hakkınızda hayırlısı olsun aslında mantıklı bende eşimle açmam istemiyorum bunu söylediğiniz iyi oldu
Mihrimahim16 125 veya 150 liraya bile altın var 0.10 Gr olması lazım… Elime geçen bozuklukları veya verilen harçlıkları biriktirip gidip Paramıza göre altın yapıyorum… Türk parasında durmasından sa Altın dolar vs olması daha iyi 😔