Kızlar 1yasina kadar bı sefer hasta ettim hep dikkatliyim yaşına girdi 13aylik bu ara biraz umursamadm belki piknikler köyler yaylalar gezdik soğuk sıcak suya falan girmişti ayaklarını şuan hasta oldu kusma hafif ateş boğaz enfeksiyonu varmış antibiyotik iciyor öksürmeye başladı şimdide balgam çıkaramıyor da yem k falan yediğinde de kustu bugün sabah az şimdide yediğini kustu o şekilde mi çıkarmak için balgamı anlamqdm yapışık yapışık zaten de çok üzülüyorum 😓hiç ateslenmeden hasta etmeden büyütecem diyordum öyle olmadı😥😥