Miniktavsan kızıma 4 ay aşısı vurdurduk ve 1 gün sonra ateşi 40lara çıkmaya başladı. Ama bu sadece aşı ile ilgili değil vücudunda enfeksiyon varmış az miktarda. Hiç bir belirti vermedi yoksa ertelerdim aşıyı. 2.ayda farketmiştim 15 gün ertelemiştik ve sorun olmamıştı. Ama bu defa ne yazık ki :( vücudu ikisini bir kaldıramadı. Aşıdan 1 gün sonra burnu akmaya başlayınca anladım çok şükür geçti şimdi sadece biraz burnu tıkalı