Merhaba sabah uyandığımda kızımın gözünde biryığın çapak vardı pamuğu ıslatıp temizledim ama sonra kenarlarından yaş ta akıyor şişlik de var muhtemelen mikrop kaptı, anne sütü sürün yazıyordu İnternette sürdüm fakat başka çözümü olan var mı çay süren var mı bu arada a bebeğim 2 aylık