Kızlar oğlum emeklerken 10 aylık ike. Yani soğanı keşfetti kabuğu ile ısırır yerdi resmen gözünden yaş bile gelse ısırırdı. Bende o gün doğradım eline verdim biraz ay bitirdi🤭 şuan 2 yaşında her yemeğin yanında soğan yer. Zararı olmaz dimi kızlar 🙄 şuan salata var yemeğin yanında salatanın içinden soğanı seçip yiyor 😃 çok şükür hiç hasta olmadı bu yaşa kadar soğanın mucizesimi acaba 👌😅