papatya09_ Dogum yapalı 9 ay oldu bi kere adet gördüm oda çok az son bi haftadır belim kasıgım agrıyo sol ayağım çok ayakta kaldınmı oturdummu ikiside agriyo yumurtalıklarımın hamilelik olurmu yoksa üşüttümmü
cemile161_ papatya09_ canım belki o zamanlar belırtılerınden ne kadar sonra adet oldun bnımde 5 aydır gelmıyor adetim ama kasıgım ve bellım cok agrıyor