Hazelinannesi Tazeanne32 kantoron yağnı nasıl kullacagız bnimde cok yara sızlıyo emdikten sonraa bile
Hazelinannesi Tazeanne32 kantoron yağnı nasıl kullacagız bnimde cok yara sızlıyo emdikten sonraa bile
Hazelinannesi Tazeanne32 kantoron yağnı nasıl kullacagız bnimde cok yara sızlıyo emdikten sonraa bile
Hazelinannesi Tazeanne32 kantoron yağnı nasıl kullacagız bnimde cok yara sızlıyo emdikten sonraa bile
Hazelinannesi Tazeanne32 kantoron yağnı nasıl kullacagız bnimde cok yara sızlıyo emdikten sonraa bile
Hazelinannesi Tazeanne32 kantoron yağnı nasıl kullacagız bnimde cok yara sızlıyo emdikten sonraa bile
Tazeanne32 Hazelinannesi gün içinde 2 3 saate bir meme ucu ve çevresine sürdüm emzirmeden önce silip yıkamak gerekiyor kullanın mutlaka umarım faydasınız görürsünüz
Mrzz Sedakumsal silver nurse diye bi marka var onun fiyatı diğerlerine göre daha uygun ben bunu kullanmıştım eder alırsanız aklınızda bulunsun
akillibidikcgty Mrzz Sedakumsal bende gümüş kapak kullandım kesinlikle işe yarıyor 🧿 halada kullanıyorum 😂
Mrzz akillibidikcgty ben 3 ay kullandım sonra zaten hassasiyet falan hiçbir şey kalmadı kapaklar sayesinde bebeğim 7 aylık şuan keyfini çıkarıyorum 😄
Crn Sedakumsal hadi inşallah geçer sür en uzun uyuduğu zaman bebek sonra emzirirken yıka bol su ile emzirme bitsin yine yıka süt kalmasın hiç havalandır bide kurusun ucu nemli kalmasın şakın o pedlerden kullanma