Bebeğin şu anki emmesi ile normal kilo alıyorsa sütünü niye artırmak istiyorsun ki. Ayrıca 3 aylık bebek zaten 2-3 saatte bir emzirilir, saat başı emzirecek halin yok.
Bir de pompanın çektiği süt ile bebeğin emdiği süt aynı olmaz. Bebek daha fazla emer.