Masalelisa11 Kızlar ya kafama takıldı kızım 13 aylık ama hala yürümüyor ayakta duruyor birseyler tutunup yürüyor siz de vakti mi var yani
Hshsjshs Masalelisa11 yiyenim 16 aylikken yurudu aceleye gerek yok oglum 14 aylikken yurudu daha zamani var demekki takmayin kafaniza
melissrn Masalelisa11 oğlum 14 aylıkken yürüdü gayet normal bence canınızı sıkmayın bir anda yürüyorlar..misafirliğe gitmiştik dayımlara orda yürümeye başlamıştı oğlum 😅 ilk adımlarını orda atmıştı bir anda oluveriyor
ard_ary_1308 Masalelisa11 kızım 17.ayında yürüdü ve çok destekledim yürüteçte kullanmadım ne zaman istedi o zaman yürüdü hatta koştu 😂 içiniz rahat olsun 18. Aya kadar normal :) yürüdüğünde asıl curcuna o zaman başlıyor 😇
Masalelisa11 Hshsjshs aslında bende öyle düşünüyorum Allah ne zaman yürü derse yürür kuzum da anne yüreği işte acabalar bitmiyo
Masalelisa11 ard_ary_1308 ayy işte insan hevesleniyor 🥰 ayakta duruyor kendini atıyor direk üstüme adım atmaya cesaret edemiyor dhaa kuzum
thecamellia Masalelisa11 her bebeğin farklıdır bi sıkıntı olduğunu düşünüyorsanız bi doktorunuza göstermekte fayda var
Laren Masalelisa11 Kızım 8. Ayda tutunup sıralamaya başladı ama şuan 13 aylık olacak hala tutunarak heryere gidiyor kendi kendine yürümüyor zamanı var demek ki sabredicez 😊
Birdunyabircennetannesi Masalelisa11 İnşallah zamanı gelince yapıyorlar korkma. Ellerinden tutup sürekli yürüt. Ellerini bırakıyor mu kendini deniyor mu?