Naturall Laden 2,5 yaşında oğlum normal bir boy ve kiloda ben kaç alsam acaba 2-3 yaş diye düşündüm kalıbı büyükse bile içine giydikleri ile olur diye düşünüyorum sizce?☺️
baloglusss Naturall zaten çok bir yere gitmeyiz diye düşünmüyorum aşırı kalın kazağı hiç yok bir de arkadaşlar kalıbı büyük dedi 1 yaşından sonra da kilo alımı duruyormuş 12 kiloyla geçiririz bu kışı 😊
Denizzz88 baloglusss yok yok o kadar da emanet durmadı benimde en nefret ettigim şeylerden biri o hiç çuval gibi kıyafet almam hep tam alırım normalde 😊 boyu biraz uzun oldu popoyu örttü
baloglusss Denizzz88 boyu uzunsa güzel duruyor ama kolları büyükse kötü duruyor sizin tam olmuş sevindim 😊
hemsireemom baloglusss bebeğim 1 yaşında Zaradan kürk aldım. 12-18 şuan bedeni tam kolları biraz uzun fakat dediğiniz gibi kış ortasına olmayacak gibi bizim de 🤷🏼♀️ Kalıplarında bir sorun var gibi geldi bana.
ebrgncl Laden evet doğru haklısınız 🥰telefonda biraz farklı çıkıyor renkler. Yinede çok teşekkür ederim çok güzelmiş. Güle güle kullanın ♥️