Bebeklerin böyle bir dönemi mi var yoksa benimkinde bir sıkıntı mı var çözemedim.
Üç dört gündüz emiyor uyuyor, emiyor uyuyor. Önceden gündüz uyanıklık süresi daha fazlaydı, bi ağlardı, huysuzluk yapardı. Bugünkü uyku sürelerini yazdım:
7.00-8.45
9.30-10.30
11.30-12.45
13.30.-
Normalde de emerken uyuyan bir bebek ama bu kadar da uyumuyordu eminim. Konuşuyorum, kitap okuyorum, evi gezdiriyorum, piyanolu oyun halısına yatırıyorum vs ama emzirince direkt derin uykuya geçiyor yani ses etmesem akşama kadar uyuyacak sanki. Uyanmıyor da naparsam yapayım sarılıklı yenidoğan dönemi sanki.
Gece gündüz ayrımı mı yok acaba yoksa bu bi dönem mi yoksa sıkıntı mı valla çözemedim.