Mrblar hanımlar 17 buçuk aylık kızım var şuan 22 numara vicco sandalet giyiyor kış için ayakkabı+bot alcam sizin önereceğiniz markalar var mı kullanıp memnun kaldığınız 1 numara büyük mü almalıyım? Ayak bileğinde biten botlae mı yoksa uzun çizme tarzı olanlar mı iyidir helppp 😖