Tubamelekkk var canım ben eşimden ayriyken gitmiştim arkadaşlar götürmüştü baya pahalı bir yer bir bardak limonata 40-45 lira he ama mükemmel tadlari var hatta orda çalışan arkadaşım vardı turflar getiriyordu ara sıra bana ama dediğim gibi pahalı bir yer genelde iş adamları futbolcular falan gidiyor yani anlayacağın para sıkıntısı asla yaşamayacak insanlar gidiyor. Bide güzel yer ama genç kızların yada sapık erkeklerin av sahası olmuş resmen yani