Areenn
Ben bir sürü damla bitki çayları denedim hem.gaz hem kolik olan bebegime geceleri çok gaz çıkarırdı ama sanki hiç gaz çıkarmamış gibi röntgen bile ici gaz doluydu bazen ne yapsan da fayda etmez büyük sabırla kendi bağırsakları düzene girmesini beklemek gerekiyor. Ama bu demek değil ki bir şey kullanmayak deneyin belki işe yarar yaramazsa bile en azından hiçbir şey yapmamaktansa içinizi rahatlatmak için denemekte fayda var. Eğer mama kullanıyorsa sma comfort u öneririm sindirimi kolay en azından kabız sorunu olmaz ayrıca içinde biogaia da var.