Diyelim ki sebze çorbası yapacaksın ben sebzeleri haşlayıp püre yapıyordum bi yandan da 1 tatlı kaşığı zeytinyağında 1 yemek kaşığı yulaf ununu döndürüyordum bi iki kez püreyi de katıp 1 bardak yada kıvamına göre sıcak su ekleyip kaynatıyordum salça niyetine kırmızı biber koyuyordum bazen de irmik ekliyordum tadı gelsin diye çorbaya